door Gwen Claes

We hebben weer heel wat nieuwe functies en optimalisaties aan de agenda toegevoegd. Onder andere de huisbezoekenmodule en het toevoegen van uitzonderingen kregen een update. Ontdek wat ze voor jou kunnen betekeken.


Meer flexibiliteit voor de duurtijd van werkblokken

 

Vroeger stelde je voor elk werkblok een vooraf gekozen tijdsduur in. Best vervelend als niet iedere arts even lang voor een consultatie nodig heeft. Maar dat is vanaf nu dus verleden tijd. Werkblokken die je aanmaakt hebben geen standaardduur meer, maar op het moment dat je ze toevoegt (aan je werkschema of als uitzondering) kies je zelf hoelang ieder blokje in beslag mag nemen.

 

 

Uitbreiding huisbezoekenmodule

 

Ook de huisbezoekenmodule namen we grondig onder handen. Vroeger was deze module beperkt tot 1 werkblok, dat enkel permanent in je werkschema toegevoegd kon worden. Vanaf nu kan je verschillende werkblokken aanmaken voor de huisbezoeken. Zo kan je bijvoorbeeld een onderscheid maken tussen acute en chronische huisbezoeken.

Je stelt dat in door "Dient voor huisbezoeken" aan te vinken bij het instellen van een werkblok.

En je kan de huisbezoeken ook als uitzondering toevoegen!

 

 

Uitzonderingen in je werkschema slepen

 

Je kan vanaf nu uitzonderingen razendsnel toevoegen door ze gewoon in je agenda te slepen.
Klik op het plusje rechtsonder om het menu te openen, selecteer het werkblok dat je wil toevoegen en sleep het in de agenda.

Wil je graag meerdere werkblokken tegelijk invoegen? Selecteer dan een werkblok door erop te klikken, en nu kan je die werkblokken simpelweg toevoegen door in je werkschema te klikken.

Bonustip: je kan vanaf nu ook huisbezoeken toevoegen als uitzondering. Vergeet dan wel niet aan te duiden hoeveel afspraken er op dat slotje geboekt mogen worden.

 

 

 

Een pop-up of mededeling gericht toevoegen

Wil je een pop-up of mededeling enkel tonen bij een bepaald type afspraak of een specifieke link? Dat kan nu dus! 
Bij het instellen van een mededeling of pop-up kan je aanduiden bij welke type afspraken of welke links de boodschap getoond mag worden.

 

 

Overzicht van niet geboekte sloten

 
 
Wil je graag een overzicht van alle sloten die niet werden ingeboekt? Bijvoorbeeld om te weten wanneer de termijn waarop patiënten dagafspraken kunnen boeken verlengd mag worden? 
 
Dat kan je vanaf nu opvragen bij de statistieken.

 

 

Koppeling met oproepscherm Egeo

Mya ondersteunt vanaf nu een koppeling met het wachtkamerscherm van Egeo. Patiënten kunnen simpelweg worden opgeroepen met het toewijzen van een status.

 

 

Meer info?

Wil je ondersteuning bij het gebruiken van de nieuwe functies?

Contacteer ons dan even, en we helpen je graag bij het instellen en gebruiken van de nieuwe functies. We bekijken ook samen met jou welke mogelijkheden dit biedt voor je praktijk.

Contacteer ons